"Let thy Food be thy Medicine and thy Medicine be thy Food." – Hippocrates

17 Şubat 2010 Çarşamba

Farkındalık: Mutlak AŞK olan O tek VAR-Ediciye Şükür Hali


Farkındalık şükrün ortaya çıkışı ve yaşantısı için ilk adımdır. Kelimelerle söylenen sözler yerine, yaşanarak ve hissedilerek ortaya koyulan yaşantıdır asıl şükür. Beslenebilmem için bana sunulmuş olan Gıdalar için benim şükrüm aşağıdaki gibidir. Ben şükrümün karşılığını yaşıyorum, ya SİZ?


  1. Gözlerimi kapatır ve derin bir nefes alırım.
  2. Canlı gıdayı elimle kavradıktan sonra dokusunu, ağırlığını, kokusunu, şeklini, rengini ve bana verdiği mesajı hissetmeye çalışırım.
  3. Gözlerim hala kapalıyken, elimdeki canlı gıdanın doğal hali ve ortamını hayal ederim.
  4. VAR-Edicime şükreder ve bir ısırık alırım.
  5. Yavaşça çiğner ve özsuyunu, dokusunu ve tadını deneyimlerim.
  6. Damağımda ortaya çıkan enerjiyi hissederim.
  7. Ve yine düşüncemde ŞÜKREDERİM... 

Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder